Dafuq?

Nu är klockan lite sent och börjar ticka mot den nya dagen. Alltså söndag och då är det fem dagar tills jag åker. Har lite ångest över hur jag ska spendera mina sista dagar i Malmö. Det hela blir lite för mycket när jag fyller huvudet med grejer jag vill göra, eller rättare sagt personer att träffa. Men idag hade jag en liten finmiddag hos pappa där jag sa tjingeling till farmor. Imorgon ska jag och Emelie käka någonstans, lutar mot indiskt som vanligt ;) Idag var jag på en massa olika ställen med mammi, handlade bland annat ett par låga dr denim jeans (BIGLOVE!!!!) och en transparent skjorta som är dööööfin. Även två par riktigt sköna behåar, en ful bikini (ja, det finns ju i princip inga kvar ute i stan och jag har inga..) två mascaror, ett M.A.C läppstick á la lady gaga i ljusrosa och ännu en liten present till familjen. En liten giftbag som faktiskt börjar likna något någerlunda svenskt!
 
Hade planerat att börja packa idag, men vet inte riktigt var jag ska börja? Ska börja på måndag. Änsålänge ligger där två par 14 centimeters klackar som jag hoppas att jag inte behöver använda innan jag reser, hehe.
 
Tänker trotsa allt och publicera ett inlägg utan bilder. Bara för att jag utlovar 100000 bilder från Paris och vill ju inte överbelasta bloggen ;DDDD (förresten så har blogg.se typ uppdaterats, crazyyy galet fattar ej ett skit)
2012-08-25 @ 22:57:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR