22kg

Okej, vägde väskan. Den väger ungefär 22kg vilket är mycket mindre än förväntat. Är faktiskt nöjd. Fick nyss ett mail från min agency med en lista på alla au pairer i områdena i Paris. Det fanns från Schweitz, Sverige, Tyskland, USA och även från Vietnam! Spännande det ska bli att ta kontakt med dessa när jag kommit ner till Paris. Fick även en liten inbjudan till en picknick, som då min agency fixar. Det känns SÅ skönt att ha en organisation som håller lite i tyglarna, man känner sig liksom inte hjälplös om något problem skulle uppstå. Mamma är och handlar hem indiska maten, så vi slipper konka med det senare, himla schyst <3 Vet inte riktigt om detta blir mitt sista inlägg i La Suede, men vi får se, kanske kladdar ner ett litet "omgimsofreak'Nnervous"-inlägg senare.
 
2012-08-31 @ 12:38:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR