17

Kollade vädret i Paris. Ser ut som om jag får inhandla lite mer sommarkläder, WOOPWOOP.
Idag är det 17 dagar tills jag tar planet från kastrup. 17 dagar! Har fått kontakt med ganska många svenska au pairer om antingen befinner sig i Paris redan eller som ska åka snart, kulkul. Har också via en en hemsida funnit några schyssta (hoppas jag..) fransoser som är villiga att visa mig runt i staden, både i de turistiga områdena och de ställen där studenterna hänger, excited (!!!!)

De senaste dagarna har varit ganska händelserika, iallafall för en hard working gal'. I lördags vinkade jag av en kär barndomsvän som ska spendera fyra månader i Barcelona. Dagen efter det träffade jag några från min grundskola på Lilla torg, tog en drink, snackade och skrattade. Men eftersom jag jobbade dagen efter fick jag dra mig hemåt redan vid tio, men fyra timmars babbel räckte gott och väl! Igår tog jag och några vänner bilen till Höllviken och åt på en restaurang där en kompis jobbar, kul OCH gott. Det blev ganska sent då också så dessa dagarna på jobbet har inte varit lätta, men det är det värt. Idag sov jag faktiskt en stund efter jobb men när jag vaknade fick jag litta energi och powerwalkade en mil, inte så illa. Gjorde massa utfall den sista biten så nu värker röven som bara den... Imorgon efter jobbet är jag bjuden på brunch hos en vän ifrån gymnasieklassen. Man får ju passa på nu att umgås med allt och alla innan man beger sig! FRED OCH KÄRLEK.

2012-08-14 @ 19:36:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
DAGAR KVAR